Задачі до ДПА для 9-го класу

1.      Який з трьох трикутників, заданих довжинами сторін, має більший периметр?
2.      Яке з двох введених чисел А та В має меншу суму цифр?
3.      В якому з трьох чисел сума непарних цифр найменша?
4.      Знайти найбільше із 4 чисел.
5.     Розпочав тренування, лижник в перший день пробіг 12 км. Кожен наступний день він пробігав на 10% км більше від попереднього дня. Знайти, який шлях пробіжить лижник за 10 днів тренування
6.      Сторони прямокутника дорівнюють А і В см. Скласти програму пошуку периметру цього прямокутника в метрах і дециметрах.
7.      Петрик запропонував своє тлумачення «щасливого» квитка. Для нього він «щасливий» тільки тоді, коли сума його цифр ділиться на 5 (Номер квитка тризначне число). Перевірити, чи куплений Петриком квиток є щасливим.
8.      Скласти програму пошуку добутку чисел натурального ряду від 2 до 20 з кроком 2.
9.      Кожен тиждень Юрко отримує гроші на дрібні витрати. З них він витрачає Х коп. на солодощі, що становить одну чверть того, що він отримує щоденно. Юрко вирішив зберігати одну третину того, що залишається після придбання солодощів. Складіть програму, що яка підраховує суму, накопичену Юрком за рік.
10. В 2000 році на ділянці в 100 га середня урожайність ячменю склала 20 центнерів з га. Кожного наступного року площа ділянки збільшувалась на 5 %, а середня врожайність – на 2%. Знайти площу ділянки і врожайність ячменю в 2010 році
11.  Відстань від Павлограда до Дніпропетровська Х км, а від Дніпропетровська до Києва – Y км. Скласти програму пошуку відстані від Павлограда до Києва в метрах
12.  В магазині продається тканина для костюму. Її ціна b грн. за метр. На костюм необхідно 3 м тканини. У Наталі є Х грн. Складіть програму, яка визначить, чи вистачить грошей у Наталі для покупки тканини
13.  Скласти програму пошуку суми чисел натурального ряду від 1 до 100 з кроком 3.
14.  Задано два числа M i N. Яке з двох чисел буде більшим, якщо в обох числах переставити крайні цифри?
15. Знайти всі тризначні числа, сума цифр яких дорівнює числу А
16. Написати програму, яка перевертає задане ціле 4-значне число навпаки.
17. Дано відрізки a,b,c і d. Для кожної трійки цих відрізків, із яких можна побудувати трикутник, знайти периметр цього трикутника. Зясовувати чи існує трикутник з такими сторонами х,y,z, якщо так, то знаходиться його периметр, якщо ні, то виводиться значення 0. Вивести  відповідь на форму.
18. Скласти программу з використанням процедури з параметрами,  яка в якості вхідних даних отримує три цілі числа і знаходить їх суму, добуток і середнє арифметичне.
19. В якому з трьох чисел сума непарних цифр найменша?
 22. Знайти всі тризначні числа, сума цифр яких дорівнює числу А.
23. Знайти всі чотиризначні числа, у яких сума крайніх цифр дорівнює сумі середніх цифр.
 24. Дана функція y=sin x. Знайти значення функції на інтервалі від -2 до 2 з кроком 0,4. На форму вивести значення X i Y відповідно.
25.  Дан масив цілих чисел. Всі його елементи збільшити на число В (це число вводить користувач).
26.  Знайти суму елементів масиву з к1-го по к2-й (значення к1 і к2 вводяться з клавіатури; к2>к1).
27.   Дан масив дійсних чисел. Вивести на екран новий масив, в якому всі елементи з непарними номерами збільшити на 1, з парними – зменшити на 1.
28.   Дан масив дійсних чисел. До всіх елементів, що дорівнюють 0, додати N, із всіх додатних елементів відняти A, до всіх від’ємним додати B.
29.  В масиві зберігається інформація про вартість кожної із 20 марок легкових автомобілів. Скільки коштує самий дорогий автомобіль?
30.  В масиві зберігається інформація про вартість 1 кг кожного із 20 видів цукерок. Скільки коштують самі дешеві цукерки?
31.  Дан масив цілих чисел. Чи вірно, що сума елементів, які менше 30, парне число?
32.  Відомі дані про кількість опадів, які випали за кожний день січня. Чи вірно, що по парним числам випало більше опадів, чим по непарним?
33.  Зріст 25 учнів класу представлені в вигляді масиву. Знайти кількість учнів, зріст яких більше середнього зросту по класу.
34.  В масиві записана інформація про вартість 20 видів товарів. Знайти, скільки видів товарів мають вартість меншу, ніж середня вартість всіх видів товарів.
35.  Дано речення. Знайти долю (в %) букв «а» в ньому.
36.  Дано рядок англійського тексту. Знайти скільки в ньому букв «r», «w», «s».
37.  Дано текст, в якому можуть бути цифриЗнайти кількість цифр менших 5 та їх суму. Кількість цифр і суму вивести на форму.
38.  Дано рядок текстуЗнайти довжину самого короткого слова.
39.  Дано реченняЗнайти, скільки разів зустрічається в ньому заданий користувачем символ.
40.  Дано рядок символів, серед яких є двокрапка (:). Знайти, скільки символів до двокрапки.
41.  Дано текст, в якому можуть бути цифриЗнайти кількість цифр більших та їх добуток. Кількість цифр і добуток вивести на форму.
42.  Дано рядок текстуЗнайти довжину самого довгого слова.
43.  Дан двомірний масив цілих чисел. Знайти кількість парних чисел в цьому масиві. Розмірність масива [7,7]. Числа генеруються в діапазоні [-15,15]. Двомірний масив і результати вивести на форму.
44.  Дан двомірний масив цілих чисел. Знайти суму додатніх елементів, які розташовані вище головної діагоналі. Розмірність масива [7,7]. Числа генеруються в діапазоні [-15,15]. Двомірний масив і результати вивести на форму.
45.  Дан двомірний масив цілих чисел. Сума елементів третього рядка масива парне число? Розмірність масива [7,7]. Числа генеруються в діапазоні [-15,15]. Двомірний масив і результати вивести на форму.
46.  В двомірному масиві зберігається інформація про кількість учнів в кожному із чотирьох паралелей школи з пятого по одинадцятий класи (в першому рядку – інформація про пяті класи, в другому – про шості і т.д.). Знайти самий більший клас серед 10-х і 11-х. Кількість учнів в класах генерується в діапазоні [15,32]. Двомірний масив і результати вивести на форму.
47.  Дан двомірний масив цілих чисел. Знайти кількість непарних чисел в цьому масиві. Розмірність масива [9,9]. Числа генеруються в діапазоні [-20,20]. Двомірний масив і результати вивести на форму.
48.  Дан двомірний масив цілих чисел. Знайти суму відємних елементів, які розташовані нижче головної діагоналі. Розмірність масива [9,9]. Числа генеруються в діапазоні [-20,20]. Двомірний масив і результати вивести на форму.


49.  Дан двомірний масив цілих чисел. Перевірити, чи сума елементів сьомого стовпчика непарне число? Розмірність масива [9,9]. Числа генеруються в діапазоні [-20,20]. Двомірний масив і результати вивести на форму.

Немає коментарів:

Дописати коментар